Zwroty i reklamacje
ZWROT PRODUKTÓW
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo ich zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym, kompletny, z kompletnym wyposażeniem oraz opakowaniem. Kupujący ponosi koszt transportu zwracanego towaru. Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
REKLAMACJA
W przypadku reklamacji towaru, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia problemu drogą mailową na adres kontakt@emiliaskiba.pl, podając dokładny opis usterki i fotografie przedstawiające problem. Klient ma prawo do reklamacji towaru w przypadku jego wad fabrycznych, wad konstrukcyjnych lub wad materiałowych. Po rozpatrzeniu reklamacji, sklep podejmie odpowiednie działania naprawcze lub zaoferuje Klientowi wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.
Przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona? Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera lub niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki i spisz protokół szkody. Prześlij zgłoszenie reklamacyjne (formularz, dowód zakupu, protokół szkody i zdjęcia) na adres: kontakt@emiliaskiba.pl
ZGŁOSZENIE
Można je dokonać wysyłając wiadomość e-mail, zawierającą oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: kontakt@emiliaskiba.pl lub kontaktując się przez formularz.
Skontaktuj się ze mną:
FORMULARZ KONTAKTOWY